دوره آموزش کولرگازی

فرصتی محدود برای علاقمندان یادگیری نصب، سرویس و تعمیر کولرگازی های اسپلیت دیواری و ایستاده. بدون نیاز به پیش نیاز میتوانید در این دوره شرکت کنید و در کلاس های تئوری و عملی بصورت حرفه ای این حرفه پر درآمد را بیاموزید.
* مدت زمان دوره : 40 ساعت

* آموزش تئوری و عملی توسط اساتید با تجربه و عضو اتحادیه و نظام مهندسی

* کارگاه مجهز به تجهیزات پیشرفته

* پشتیبانی نامحدود پس از اتمام دوره

* صدور گواهینامه بعد از اتمام دوره
کلیات دوره آموزش تعمیر کولر گازی
دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر های گازی و اسپیلت یکی از دوره های کارگاهی و کاربردی پر طرفدار می باشد. در این دوره شما با اصول نصب و راه اندازی و اصول لوله کشی تبرید آشنا میشوید همچنین با انواع گازها و اصول شارژ مبرد همچنین عیب یابی و تعمیر انواع کولرهای گازی آشنا می شوید. این دوره آموزشی زمینه ورود علاقه مندان به حرفه تعمیرات دستگاه های تهویه مطبوع ظرفیت بالا نظیر آموزش چیلر ها و سردخانه ها را فراهم می نماید.
سرفصل های آموزش کولر گازی
آشنایی با اصول کلی عملکرد کولر گازی و اسپیلت، محاسبه ظرفیت و انتخاب دقیق دستگاه، آشنایی با اجزا قطعات داخلی و توانایی باز و بسته کردن و عیب یابی تمام قطعات، آشنایی با شرایط و استاندارد های نصب و اجرای نصب کولر ها به صورت عملی، شیوه و نحوه ی عملی لوله کشی و بریدن و خم کردن و پرچ لوله، توانایی عملی وکیوم دستگاه، توانایی شارژ کردن انواع کولرهای گازی برای انواع مبردها، نشت یابی و تست لوله ها و شستشوی سیکل با ازت، جوشکاری لوله ها و اجرای عملی تعویض کمپرسور، آشنایی با خطا ها و ارور ها و توانایی رفع اشکال، عیب یابی و رفع عیب، آشنایی برد الکتریکی، سیم کشی و اشنایی با وایرینگ کلیه دستگاه ها

* ارائه جزوات کتاب ها و نرم افزار های لازم جهت کار در این حرفه

*آشنایی کارآموز با نحوه کار در بازار و معرفی مراکز فروش لوازم و تجهیزات اولیه و یدکی این حرفه
 

مرحله 1 از 4 - مشخصات فردی

25%